czwartek, 19 maja 2011

Gnomeo i Julia . :)

Hej , gdzieś z pół godziny temu wróciłam z wycieczki - o której pisałam w poprzedniej notce . Podobała mi się ta wycieczka ponieważ jak zwykle było śmiesznie i wesoło . Okey , powiem że ta " bajka "  Gnomeo i Julia  jest świetna ! :) Pocieszająca humor - śmiesznaa !!! Gdy wyszliśmy już z kina to zobaczyłam Niepełnosprawnych ludzi -  zrobiło mi się ich żal . Smutne , jedna dziewczyna się na mnie tak patrzyła - tak jakoś z zazdrością , naprawdę smutne że istnieją takie dzieci , że musiało spotkać ich takie nieszczęście .
Potem pojechaliśmy do McDonalda , i do domu . Gdy byliśmy już blisko naszej wioski - nagle zaczęło padać i wiać , za chwilę pojawiła się Burza . Gdy wróciłam do domu chciałam wejść na komputer ale odłączyli prąd . Teraz siedzę  - mam nadzieję że jutro rano będzie padać deszcz ponieważ mam do zaliczenia bieg na  60 m ;/ Boję się że nie będę miała siły biegnąć . No ale muszę to zaliczyć , nie chcę mieć złej oceny z w-f  .

Niestety nie mogę wstawić żadnego zdjęcia .  Bloger nie pozwala .

7 komentarzy:

  1. Może jak znajdę chwilkę czasu i w ramach odstresowania się też się wybiorę:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja uwielbiam burzę

    OdpowiedzUsuń
  3. mam zamiar wybrać się na tą bajkę. osz, nienawidzę bieganie, a na 600m tym bardziej, my mamy na 1000. ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. oo kokosowe<3 uwielbiam produkty z Ziaji, więc muszę wypróbować :)dziękuję ;*

    OdpowiedzUsuń