piątek, 6 maja 2011

Lubisz biegać ? :)

Hej , już od wiosny zaczełam biegać ;) Czemu ? Bo chcę mieć kondycję , chcę być lepsza z w-f  i chcę być wysportowana . Nie biegam sama , biegam z kuzynką :) Biegamy codziennie , myślę że biegam co raz lepiej , tak już od kilku dni . Myślę że może w rok będe miała juz doobrą kondycje ! Wy też biegacie ? biegacie bo lubicie czy musicie ? W moim przypadku jest że muszę , ale przyzwyczajam sie do tego i zaczynam to lubić .


Zazwyczaj biegam na polnych drogach , i gdy biegnę w jedną stronę ( 1km) to zatrzymuję sie 4 razy . 
Jak biegam ? Jak lubie biegać ? 

  • lubię biegać z zamkniętymi oczami , wtedy nie myślę o bieganiu i się nie męczę .
  • lubię słuchać muzyki gdy biegam , wtedy słucham piosenki i tez nie myśle o bieganiu  .
  • biegam oczywiście truchtem 
biegam z butelką wody - po bieganiu strasznie chce sie pić . Czasem zamiast wody biorę soczek w kartoniku .

Czy ty też biegasz ? ;)


                                     Piosenka na dziś : 
                                  'Akurat - lubię mówić z tobą'

5 komentarzy:

  1. Nie biegam. Zaczęłam, ale mi się znudziło.
    Fajnie piszesz. Oby tak dalej. ;)
    Zapraszam na mojego bloga (pamiętnikowy): kolorowo-nie-bedzie.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Zacznę od postu ;p Nie nie biegam, jakos nie mogę znaleźć motywacji. Cieszę się, że Ty jednak w sobie tyle znalazłaś :D bardzo mi się podoba Twój sposób pisania xD Z chęcią będę częściej tutaj wpadać. Oczywiście dodaje do obserwowanych i zaparaszm do mnie ; )
    http://westchnienie-lata.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. bieganie jest świetne ;)
    zwłaszcza np po lesie ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja akurat nie lubię , ale dobrze biegam(sporo się poprawiłam).Biegam tylko na w-f (tylko wtedy tak więcej).Biegam wtedy tylko dlatego szybciej , żeby jak najszybciej dobiec do mety i już nie biec xD

    OdpowiedzUsuń
  5. Biegam ;)) Co rano o 6.20 umawiam się przyjaciółkami i biegamy razem. Najpierw biegałam sama, ale im powiedziałam i sie im spodobało xDDD

    OdpowiedzUsuń