niedziela, 15 maja 2011

Standardowo .

Cześć :) Wczoraj miałam grilla - było świetnie . Tylko ja kuzynka Madzi i ciocia - ciocia się wprosiła :P . No nie będe opowiadała co się tam działo - pamiętam jak poszłam z Madzią do domu i zwaliłam arbuza który cały cały się roztrzaskał .... hahah , ale musiałam posprzątać :( . O 1: 00 poszliśmy już się położyć  i rozmawialiśmy . Rano wstałam i do kościoła - i tak sobie teraz siedzę . Szkoda że   jutro do szkoły :(

troche zestawów :

\\



Który najlepszy zestaw ? :)

                                          Piosenka na dziś :
                                                             " Pink - fuckin perfect "


hej zacząć przetłumaczać na angielski i inne języki notki ? wy przetłumaczacie ? no troche zaglądają na mój blogf z kanady , niemiec , anglii , wielka brytania :)

13 komentarzy:

  1. zestawy świetne , szczególnie 1 i 3 :D

    OdpowiedzUsuń
  2. mnie też się spodobała i dlatego leży już w szafce xD

    łoooo.. jakie masz sweet pas. co to za rasa??
    cudne te różowe kapcie. pasowałyby mi do szlafroka ;)

    z poprzedniej notki super jest ten zestaw. najlepsza bluzka. z jakiego sklepu?
    a z dzisiejszej notki..
    3 zestaw!
    z pierwszego wybrałabym jedynie spodnie z drugiego okulary..
    a z trzeciego niemalże wszystko ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie ma to jak usiąść, włączy all i znajdować jakieś cudeńka <3

    OdpowiedzUsuń
  4. nie ma za co ;)
    dzięki. muszę zaglądnąć przy najbliższej nadarzającej się okazji ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ` . ogólnie w każdym zestawie jest coś fajnego .:* możesz przetłumaczyć..

    OdpowiedzUsuń
  6. najbardziej podoba mi się 2. też żałuję, że jutro trzeba wracać do szkoły, ale jeszce trzeba przetrzymać te kilka tygodni. ;) i zapraszam do siebie. ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. 3 zestaw jak dla mnie najlepszy!
    zaglądaj do mnie częściej, dodaj do obserwowanych ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja bym wybrała na imprezę 3,a na uczelnie pierwszy :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Drugi naj :D

    Są już arbuzy...? Ja tutaj na tym wygnaniu niby mam w sklepach cały rok, ale czekam na takie prawdziwe... Bo te raczej smakują jak farbowana woda... ;)

    OdpowiedzUsuń