niedziela, 8 maja 2011

A wanna dance with somebody !! DANCE ! DANCE ! DANCE !

Cześć wam :) Wczorajszy dzień był super . Najpierw pojechałam z bratem , tatą , ciocia i wujkiem do lasu zbierać szyszki do ogródka :D Gdy już tata skończył zbierać szyszki poszedł do samochodu który był zaraz przy lesie i słyszałam jak z kimś rozmawiał . Co usłyszałam ? Że będę miała wieczorem o 19 komórkę GALAXY S i9000 !!! Więc gdy już wróciliśmy do domu nie mogłam się doczekać aż przyjedzie wujek z rodziną , a raczej - przyjedzie moja komórka :D

A grill zaczął się o 19 . Wujek jak zwykle sie spóźnił . Myślałam że już wcale nie przyjedzie bo juz była 21:00 ...
Ale w końcu przyjechał !  Kurde ! Kurde ! Kurde ! Gdy zobaczyłam tą komórkę to normalnie oszalałam - duża i płaska , nawet nie jest tak ciężka jest podobna do iPhone 4 ;) Tylko że większa !



Powiem tak : 
 To jest moja najlepsza komórka ..

Nie potrafię opisać tej komórki - jest idealna dla mnie . 


A wy jak spędziliście sobotę ? ;)
                                       

                               Piosenka na dziś : 
                          ' Mando diao - dance with somebody '

5 komentarzy: