środa, 22 czerwca 2011

WAKACJE , WAKACJE - WAKACJE ! :)

Hejj ;) Wczoraj przyjechałam o  12 w nocy . Rano byłam tak zestresowana wszystkim . Gdy się uszykowałam przyszła Madzia i razem z siostrą poszłyśmy do  kościoła na 8: 00 , nagle pani katechetka dzwoni do Madzi że mamy dać księdzą róże . No okey . Po kościele do szkoły - byłam mile zaskoczona :) Dziewczyny do mnie o jak dobrze cie widzieć ;p  Ustawiliśmy się my 6 kl , każdy się na nas patrzał ! NIENAWIDZĘ TEGO  , jak każdy się na mnie gapi w dodatku wszystko było nagrywane :o Gdy tylko zdjęcia ukażą się na stronie naszej strony to wam pokażę :) ( ciekawe ja ja wyszłam :( ) Po apelu do klas - pani rozdawała świadectwa powiedziała mi po cichu : walcz dalej , gratulacje :) Nie wiem dokładnie o co chodzi , gratulacje pewnie dlatego że duuuużo się poprawiłam w nauce , a walczyć dalej ? Chyba o lepszą średnią :) Wróciłam  do domu od razu pojechałam z madzią na miasto bylam w moim ulubionym lumpeksie kupilam 2 rzeczy , i w netto szamponetkę   jutro wam pokażę :)


Cieszę się że już wakacje ! Dziś z Madzią śpimy w domku :)


Wstawiłabym zdjęcie ale nie mogę :(

14 komentarzy:

  1. no nareszcie te wakacje!;]ja też na swoim blogu nie mmoge fot wstawić :[

    OdpowiedzUsuń
  2. Ee.. tam to najgorszy początek wakacji w moim życiu. -.- Ale cieszę się, że Ty się cieszysz.

    OdpowiedzUsuń
  3. ;) a masz taką, że wiesz że wygodne na 100%?

    kolczyki na śniadanie są śmieszna haha. poproszę parę jajek ;)

    jaka byłaś słodka.. ah teraz tez jesteś ;)
    czarno-białe zdjęcie najlepsze. ale z tych aktualnych bo nic nie przebije tego jak byłaś sweet dzieciakiem ♥

    czasem też nie moge wstawić zdjęć. ale zazwyczaj za pierwszym razem bo próbuję tyle razy aż się uda. czasami klikam dwukrotnie. ale też wtedy wyskakują dwa xD

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuję za komentarz ! :D grr.. też nie lubię jak każdy sie na mnie patrzy ! ;< obserwuje ! <3 jeśli masz ochotę również obserwuj . :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę wakacji! Życzę żeby były niezapomniane i udane jak nigdy:*

    OdpowiedzUsuń
  6. Wakacje! życze udanego wypoczynku! Dziękuję za komentarze i przepraszam, że tak długo nie wchodziłam na tego bloga. Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  7. dzięki:) obserwuję, fajny blog!

    OdpowiedzUsuń
  8. spróbuj po kilka razy wstawiać zdjęcia. ja czasem klikam podwójnie na dodaj żeby dodało.
    pokaż jaką szamponetkę kupiłaś i wynik połączenie jej z Twoimi włosami ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Chyba coś się stało, bo nikt nie może wstawić zdjęć.
    Nom wakacje,ale jakoś ich nie czuje ;(.

    OdpowiedzUsuń
  10. fajnie tu u Ciebie:) ZAPRASZAM DO MNIE I ZACHĘCAM DO OBSERWOWANIA:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cześć.

    Zapraszam do mnie...tu masz adres: realisticdreamss.bloog.pl

    Mam nadzieje że wpadniesz,skomentujesz,i będziesz w dlaszym ciągu czytac notki;)

    Twój bloog zajebisty jest;)

    OdpowiedzUsuń