poniedziałek, 4 lipca 2011

Kubek - obiektyw .

Hej ja wróciłam z miasta u mnie nic ciekawego - dziś pojawiło się SŁONECZKO ! ;* Ciepło jest . Wiec sie cieszę ;) Jutro dodam koszulkę znalezioną w sh i lakier kupiony w rossmanie . Patrzcie co znalazłam , :

Kubek - obiektyw

Masz bzika na punkcie fotografii? Co powiesz o kawie w obiektywie? Nie, wcale nie chodzi o zdjęcie, a właśnie dosłowne wlanie płynu w kubek o takiej formie. Camera Lens Mug to naczynie wytworzone na kształt dobrej jakości obiektywu. Sprawdzi się ono zarówno przy napojach ciepłych, jak i zimnych. By nie stracić niezwykłego designu, pełnego szczegółowych, fotograficznych detali, kubek należy myć ręcznie.
Cena: $11.99


Podoba mi się to ! ;)


Pytania : ask.fm/dziidka

9 komentarzy:

  1. Pozytywne ! :*
    Zazdroszczę słońca . <3

    OdpowiedzUsuń
  2. już kiedyś widziałam właśnie taki kubek, coś genialnego! <3.
    u mnie słoneczko nie chce wyjść :/

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny jest :d ja chce taki na urodziny XD

    OdpowiedzUsuń
  4. Super! Zazdroszczę słonka;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajny pomysł ! ;d

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny. Mam już jeden i chyba kolejny dam w prezencie znajomemu. Super sprawa, a jak nie możecie znaleźć w necie to ja kupowałam tutaj: http://4gift.pl/kubek-fotografa.html , sprawdzony sklep więc nie ma obaw.

    OdpowiedzUsuń