poniedziałek, 26 września 2011

Birds

 Dzisiaj zwolniłam się po 2 lekcji , czemu ? Okropnie mnie bolał żołądek ! Przyszłam do domu , odpoczęłam .. potem posprzątałam , po komentowałam blogi i poszłam się uczyć . Normalny dzień , taki zwykły . W czwartek znów do dentysty , na szczęście chyba nie będzie nic boleć . Czekam aż mama zadzwoni by dowiedzieć się czy kupiła mi jakieś zakolanówki ^^ No i znów dziękuję za tyle komentarzy ! :)

Flying Birds . Uwielbiam patrzeć na latające ptaki , nie wiem czemu ale uwielbiam . Ptak to symbol wolności ."Wolną istotą jest ptak latający po niebie, może on latać gdzie chce, jak chce i kiedy chce-dla niego nie ma ograniczeń."


 z google : 



20 komentarzy:

  1. Czyli nie pisałaś tych sprawdzianów/kartkówek? Szczęsciara, ale w sumie będziesz musiała to nadrobić. -,-
    Wracaj do zdrowia.

    NN: dzieciekwiatu.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. też uwielbiam na nie patrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bym sie bała że obesrają mi obiektyw :D

    Boże kocham tego kota zpierwszego zdjecia z poprzednij notki <33

    OdpowiedzUsuń
  4. ja nie lubię uciekam wręcz boję się prezentów od nich spadających z góry :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam serdecznie może trochę nie na temat ale zbieram na moim blogu dotyczącym szablonów do Blogera społeczność która będzie obserwatorem mojego bloga dlatego mam dla Ciebie mała prośbę jeśli to nie problem , Proszę dodaj Się do osób obserwujących mój blog a jeśli posiadasz już konto na Google plus daj mojemu blogowi plusa. Dla Ciebie to dosłownie minutka czasu a dla mnie ogromna pomoc by Polska blogosfera mojej ukochanej platformy jaka jest Blogger dostrzegła mój blog a tym samym by polubił mnie wujek Google.

    Więc jeśli to nie problem dodaj się proszę do osób obserwujących mojego bloga, zapulsuj go i korzystaj do woli z jego zawartości w celu zmiany wyglądu Twojego bloga według swoich własnych gustów i potrzeb ;)

    Pozdrawiam serdecznie
    Robert z bloga → Darmowe Szablony Do Bloggera

    OdpowiedzUsuń
  6. też bym sobie czasem polatała ;p ja mam wytatuowane ptaki na plecach :)

    zapraszam do siebie na bloga, możesz wygrać zestaw pędzli do makijażu : www.matleenamakeup.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne te zdjęcia !
    czasem chciałabym być ptakiem który może uciec od wszystkiego ...

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak sobie ostatnio patrzyłam na latające ptaki za oknami i normalnie się wzruszyłam! Nie mam pojęcia dlaczego :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Trafiłam na tego bloga przypadkiem, muszę powiedzieć, że bardzo interesujące zdjęcia, zarówno ptaki, kociaki ♥♥♥ jak i z podręcznika z bioli ;)
    Będzie miło jak wpadniesz z rewizytą ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. myślę, że kolejnym krokiem zaraz po kupieniu teleobiektywu będą zdjęcia ptaków :) bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Też lubię patrzeć na latające ptaki.. :)

    OdpowiedzUsuń