środa, 21 września 2011

Różne rzeczy .

Siemka ;* Rano do szkoły , wszystko było by ok gdyby nie w-f ... ćwiczyłam cały w-f ale na końcu powiedziałam panu że nie biegnę bo to było na wyścigi i nie dam rady biegnąć a on chyba wstawił mi niećwiczenie . Eh bo on myśli  że każdy może być dobry z w-fu ;( Ogólnie dzisiaj jestem taka zdenerwowana ... Byłam u dentysty , zatruła mi zęba - już 3 zatruty . No i tak strasznie mnie bolało -coś wkładała mi do dziury w zębie  i złapałam ją za rękę i chciałam oderwać ale ona jest silniejsza ode mnie, i nie dałam rady  :D Lubię ta dentystkę . Byłam w sh i znalazłam świetną bluzę z pingwinem !No i dzisiaj byłam na nieudanej sesji zdjęciowej , jutro wam pokażę jeszcze fotki z dzisiejszego dnia ;p
Pokażę wam moja małe zakupy , ostatnio kupiłam te rzeczy .















11 komentarzy:

  1. Szelki są świetne!:) idealne wykończenie wielu zestawień!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przejmuj się. ^^ Wf można olać. ; p
    A mnie babka chce do reprezentacji z nożnej. ;> A się jaram tym faktem. ;p
    + nn: dzieciekwiatu.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne zakupki :) A pingwinek uroczy :) Co do dentysty, to żadna przyjemność .. ja miałam dwa razy kanały robione i ból niesamowity mimo, że miałam znieczulenie. Straszne ! Ale 3maj się mimo wszystko ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajny t-shirt i szelki ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajne karteczki|:D bluzka słodka lubie tez motyw snoopiego na pizamce:D
    co do dentystymoja tez lubie :D i lubie do niej chodzic bo ma telewizor:D grzebie w ząbkach i jednoczesnie robi zęby:D
    dodaje do obserwowanych

    OdpowiedzUsuń
  6. ale szoooodki ten pingwinek ;d

    OdpowiedzUsuń
  7. dzięki ;) ja jestem po w-fie i trzech godzinach treningu.. i padam :D a do dentystki sie jutro wybieram, boje sie haha :P

    http://wiggaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam taki sam kuferek. Służy mi on jako kosmetyczka. Podobają mi się te różowe gatki ;-).
    Zapraszam ~ http://bklaudia13.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń