niedziela, 16 października 2011

Daisy !

Hej , dzisiaj o naszym nowym członku rodziny ! Haha . Jest to kotka o imieniu Daisy , która nie reaguje na kici kici i jest bardzo śmieszna . Wczoraj strasznie rozrabiała , że musiałam ją zamknąć w łazience ! Czemu ? Bo stukła porcelanowego łabędzia , chodziła po blatach i ganiała jak szalona ! Czasem strasznie wariuje , a dzisiaj może ze mną pośpi :* Kocham ja ! Jest taka milusia ,ta jej sierść ... Strasznie sie łasi , jest wyjątkowym kotem - czasami jak ją głaszczę to zaczyna chodzić w kółko ! Hihi ^^

A no i zaczęłam oglądać serial skins - i jest super ! Dzisiaj też oglądam ^^ Byłam też na sesji - jutro pokaże zdjęcia , i załatwiłam z mamą ze nie idę do szkoły we wtorek , pojadę na zakupy i do dentysty .


 Te jej oczy ! Są magiczne !






22 komentarze:

  1. Kot ode mnie ! ; ) A notka miała byc o mnie ... ; ( Foch z przytupem . ; ((((; *

    OdpowiedzUsuń
  2. widzę różnicę w fotkach ;) czyżby pierwsze na trybie A?? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. można mieć super kształt twarzy? ;d
    śliczny kotek <3

    OdpowiedzUsuń
  4. jakie ten kot ma urocze oczy! jest on straaasznie słodki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaka ona śliczna, ma piękne umaszczenie. No i faktycznie oczka ma rewelacyjne:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ` niesamowita i te jej oczkaa.. ach.. :*

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczna~! ^^
    uwielbiam skinsów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Słodka jest. <3 Tak te jej oczy mają w sobie coś magicznego...

    NN: dzieciekwiatu.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. dzięki :) no ja po dzisiaj też mam dosyć chórków :P
    kot niesamowity!! też kiedyś miałam, to są cudowne zwierzęta :)

    OdpowiedzUsuń
  10. super kociak :) fajny blog, obserwuję i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne oczy ma ten kot, na prawdę! Mój też ma taki intensywny kolor tylko ma zielone :) Jak chcesz zobaczyć do wpadnij na mojego bloga ;)
    www.lookbook-of-my-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Słodki ten kotek <3

    + Zapraszam na naszego bloga, prowadzimy go we 3 i mamy nadzieję, że będzie ciekawie.
    www.aboutmnr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Oczy ma niesamowite ! :) w ogóle piękna kotka :)

    OdpowiedzUsuń