niedziela, 23 października 2011

Wróciłam .

Hej o 19 wróciłam ze Szczecina , kupiłam sobie sweterek ze snoppem i spodnie postaram się pokazać niedługo ; ) No i  kolega Darii ( siostry ) przyniósł mój portfel ! Musiał mi wypaść gdy wychodziłam z auta . Nawet nie wiedziałam że go zgubiłam a miałam w nim 100 zł ! Masakra , ale siara na pewno widział moje zdjęcie ! Hahah . Jutro do szkoły , ja nie chcę ! :( Eh . Ale już 1 listopada i będzie dzień wszystkich świętych !   Wolne od szkoły , tak ! Chodzenie w nocy po cmentarzu , ale będzie faaajnie ^^ Oglądam już 2 sezon skins . <33

jakieś coś .

5 komentarzy:

  1. też lubię chodzić w nocy po cmentarzu!:D

    OdpowiedzUsuń
  2. haha, tak, chodzenie w nocy po cmentarzach, brrrr, ale ciekawa łuna się unosi. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. haha, ja bym się załamała, jakbym portfel zgubiła. ;) dobrze, że się znalazł.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne coś. :D Brr! Cmentarz nocą fajnie wygląda we Wszystkich Świętych, ale nie lubie po nim nocą chodzić...

    NN: dzieciekwiatu.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń