piątek, 18 listopada 2011

Piątkowa noc !

Już niedługo ... noc filmowa ! Na 21 :p O 7 rano wracam . Byłam dziś u fryzjerki , podciełam końcówki , porozmawiałam sobie z fryzjerką o włosach i nie tylko ; ) Cały czas mnie komplementowała ! Jak mój kolor pasuje do moich oczów i że mam ładną buzię i cieszy się że już od dawna nie prostuję włosów :) W rossmanie kupiłam odżywkę do paznokci .. cały czas mi się rozdwajają i nie mogę ich zapuścić :( A zawsze paznokcie miałam długie . A wiec życzę wam udanej nocy , moja na pewno będzie fajna ! ;

HAHAHA ! Coś z halloween - nie pokazywałam wam zdjęć , ale za rok pokażę :_) Z Maaaadzią <33

14 komentarzy:

  1. ` na jaki film idziesz? czyżby na zmierzch? haha. fajne zdj. :) jej, nie lubię chodzić do fryzjera.. jeżeli chodzi o podgięcie końcówek.. zawsze podetnie mi za dużo!

    OdpowiedzUsuń
  2. ooh , zazdroszczę ci tej nocy . ; p
    hah ! widać że zdj z halloween ! xd

    OdpowiedzUsuń
  3. hahah xd fajne ;d

    http://swiat-na-fotografii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyjemnie się czyta twoje posty! Zamraszam do mnie:
    photosliving.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. super jest to zdjęcie, ma dobry klimat :)

    OdpowiedzUsuń