niedziela, 13 listopada 2011

Sok

Cześć ;)
Wczoraj były imieniny mojej coci więc z mamą i siostrą poszłyśmy do niej ;) Okazało się że wyprawiała imieniny , haha . Dzisiaj chyba z sesja z Asią , jeszcze nie wiem . No i jutro do szkoły , ja nie chcę :( Mam ochotę caluutki tydzień przeleżeć w łóżku .

Pokażę wam dzisiaj jakie soki sobie robię ! :) Moja ciocia robi takie soki w blenderze , ja mam tylko taki mikser a pojemnika do miksowania nie mam więc od razu sok robię w dzbanku . Takie soki są bardzo zdrowe i pyszne ! ;)

1. Przygotowujemy owoce jakie tylko chcemy .

2. Kroimy owoce i wrzucamy do dzbanka

3. Wlewamy wodę , ( ile chcemy , zalezy od tego czy chcemy gęsty sok czy nie ) .

4.Miksujemy .

 5.Wlewamy sok do szklanki  ....



 6. I pijemy ! ^^

Można jeszcze dodać cukier puder by sok był słodszy ! ;)

16 komentarzy:

  1. ja nie lubię takich soków z miąszem ale są bardzo zdrowe :D

    OdpowiedzUsuń
  2. wow nie wiedziałam , że tak prosto robi się sok ;c ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nice! :)
    świetny kolor włosów! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mniam, wyglada smakowicie. I zdrowo :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł, spróbuję dziś wieczorem :)


    zapraszam <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej, mogłabyś pisać częściej posty ( tak 3 razy na dzień ) bo lubię czytać twojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  7. ooo jakie fajne bąbeelki ;p!.
    Podoba mi sięę;d.
    Zapraszam do siebie!;pp.
    Byyło poczęstować ciocię;d. hahaha;p.
    na peewno zdrowy taki sok;d. tylko nie przesadzać z cukrem!;D.

    OdpowiedzUsuń
  8. nie wpadłabym, żeby zrobić tak sok! jeśli jutro będę się nudzić, to sobie zrobię. na pewno jest o wiele zdrowszy od tych z kartonów! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. No więc postaram się dodawać tylko 2 posty dziennie ;) Pasuje ? Mam dużo tematów , wiec będę dodawać rano i wieczorem !

    OdpowiedzUsuń