piątek, 11 listopada 2011

U mnie !

Siemka ;*
Ale wysprzątałam cały dom ! Z pomocą siostry ;) W końcu mama przyjeżdża .... Mam taką ochotę na naleśniki i bułeczki ! Będę z siostrą robić bułeczki , oczywiście dodam zdjęcia ! A naleśniki na kolację , mmm ^^ Jutro lub w sobotę będzie sesja z Asią , będzie fajnie - zobaczycie mój super sweterek i spodnie . Dzisiaj wzięłam prysznic rano , i umyłam włosy - zrobię kiedyś post jakich szamponów i odżywek używam , moje włosy są co raz zdrowsze -  muszę obciąć trochę włosów ...  Dzisiaj bardzo fajnie sie układają , lubię moje włosy są gładkie , miękkie .. ;) Ale też zależy od pogody .

haha :p





Niedawno robione zdjęcia . Uwielbiam tą piosenkę : Foster The People - Pumped Up Kicks ; )

12 komentarzy:

  1. Jak chcesz naleśniki to dawaj do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ładne zdjęcia :)
    wbijaj do mnie
    nowy pościk :>

    OdpowiedzUsuń
  3. No, fajne masz włoski ^^ Miałam kiedys taki kolor, ale mi się znudził :P

    OdpowiedzUsuń
  4. I love naleśniki!:-D I bułeczki...:-) Mniam!

    OdpowiedzUsuń
  5. też lubię tę piosenkę, bardzo oryginalna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. oczy <3
    zapraszam do obserwowania i komentowania mojego bloga ;)
    oldschoolday.blogspot.com
    pozdrawiam, Kllaudia ♥.

    OdpowiedzUsuń