sobota, 31 grudnia 2011

Pożegnajmy rok 2011

Cześć ! To już dziś , sylweester ! Będzie super ,o 19 zaczynamy . O 17 z M. robimy pizze ^^

Ten rok był .... ? Przede wszystkim dziwny , różnie było ale ... mogę powiedzieć że był super . Kupiłam lustrzankę , tyle się nauczyłam ,założyłambloga :* ,  wakacje w Tomaszowie gdzie poznałam rodzinę - było świetnie ,chodzę już do gimnazjum , dostałam świetny telefon - samsung galaxy , no i w tym roku byłam chyba z 5 razy w Niemczech  , było tyle wydarzeń , mało smutków ( tak sądzę ) i tak myślę  że mam dużo rzeczy gdzieś już się tak strasznie wszystkim nie przejmuje  , co będzie to będzie - i z tego się cieszę .
Mam nadzieję że rok 2012 będzie jeszcze lepszy od 2011 !


Postanowienia noworoczne ? 
1. Kupię sobię nowy obiektyw
2. Kupię sobie filtr do aparatu
3.Zaczynam ćwiczyć 
4.Nie jem słodyczy ( raz na jakiś czas )
5.Biorę się do nauki 
Życzcie mi powodzenia ! ;) 


Wspomnienia z roku 2011 :* :
hah , nieudane serducho . 

 brama .

 wyjazd do N.
 nieudane ciasteczka robione z renią
 ćwiczenia z nikonem

 kiciak
 wycieczka
 wyjazd do tomaszowa
 Halloween
 jesień
 pamiętam : koniec świata .

 oczy asii :*





 kawka milka - tylko taką w niemczech

 ogród w n.


 pierwsza sesja z nikonem
 w N. :*

 piknik

 w wakacje u babci

 rewal

 sesja z A.

 toomaszów


 sesjA
 WYGŁUPY Z a

 WYPRAWY




10 komentarzy:

  1. ` zdjecia cudne. także bd ćwiczyć. powodzenia i udanego sylwestra . ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam kciuki za postanowienia noworoczne ;)
    Wszystkiego dobrego, 2012 spełnionych marzeń i coraz więcej obserwatorów! ;*

    invisible-aj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. oczy Asi wyszly pieknie ;) trzymam kciuki i Szczesliwego Nowego Roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wykonam dla ciebie nagłówek, ale musisz trochę poczekać, ponieważ nie mam wiele czasu i jest dużo chętnych. Skontaktuję się z tobą drogą mailową, gdy już mi się zwolni trochę miejsca na liście i będę mogła zacząć robić dla ciebie nagłówek, tylko podaj mi swój adres mailowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczęśliwego Nowego Roku;)!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdjęcia są wprost cudowne ! Jesteś śliczna !
    Zazdroszczę urody i koloru włosów :< :D
    Pozdrawiam i Do Siego Roku !


    http://mfashionmyobsession.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. ja mam tylko jedno postanowienie noworoczne, bo innych z pewnością nie udałoby mi się zrealizować:p

    OdpowiedzUsuń
  8. pozdrawiam ;) i zapraszam na nowa notke :>

    OdpowiedzUsuń
  9. też biorę się do nauki ^^

    OdpowiedzUsuń