wtorek, 6 grudnia 2011

Te niebieskie oczy i mięciutkie futerko. ♥

Cześć . Dzisiaj w szkole było bardzo fajnie , w poniedziałek wywiadówka ... oojj nie chcę żeby mama na nią szła . Muszę pouczyć się z geografii bo mam jutro sprawdzian ! A już w piątek ... wycieczka ! ;) Więc przez weekend nie będzie notek , za to wrócę ze zdjęciami :) Dzisiaj mikołajki ! Dostałam różne słodkości iiii książkę ! Niedługo wam ją pokażę , jest bardzo fajna .

Kocham tego kociaka ! No i co z tego ze tak rozrabia , że jestem cała podrapana ! Nie pozwolę jej nikomu oddać , nie nie i jeszcze raz nie . Muszę jej więcej zdjęć robić , ona ma takie cudowne oczy  













11 komentarzy:

  1. dziubasek ;)
    kocham kociaki <3

    OdpowiedzUsuń
  2. aaa, jakie piękności! zakochałam się! <3 jak ma na imię? ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. robisz świetne zdjęcia bardzo one mi się podobają , może przy niektórych zastosuj jakieś funkcje

    OdpowiedzUsuń
  4. Co za słodziak :D ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. jaki słodki ten kociak :3 pomimo tego , że nie lubię kotów , ten mnie urzekł ;d

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne prezenty:)
    kotek śliczny jest<3

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny blog:*
    Obserwujemy?
    ps.Ja juz obserwuje:*

    OdpowiedzUsuń