wtorek, 31 stycznia 2012

Angielski .

Hej.
Dzisiaj z Madzią będziemy robić jakiś artykuł do szkolnej gazetki,jutro może pojedziemy na basen ? A  tak w ogóle to mamy świetne plany na dzień wagarowicza , haha . I dzisiaj znowu dziwny dzień , taki bez planów , a wczoraj jednak coś porobiłam , uczyłam się  . 

Ostatnio byłam w Szczecinie ( pisałam ) - u brata . Siostra znalazła u jego kolegi FISZKI , spytała się czy może zobaczyć ... pozwolił więc zobaczyłyśmy , spodobały mi się- brat powiedział że są w empiku z 50 zł , ja wiedziałam ze muszę je mieć ^^ Więc później poszłam i je kupiłam . Są super , niby dla początkujących ale przydadzą się ! Uwielbiam język angielski , lubię się go uczyć i mam tak ze przeczytam z 4 razy jeden wyraz i już go umiem / zapamiętuje ( chodzi o naukę słówek ) - mój bart i siostra mają tak samo ;) 

jest ich aż 1000 ! Zdań i słówek , na serio jak tego sie nauczy to można spokojnie sobie o czymś porozmawiać ;)

 Mam 20 kartek do wykorzystania ^^








Wiecie dziewczyny co zrobić z włosami żeby się nie elektryzowały ? :O  Bo to co sie dzieje z moimi to jakaś masakra , a chciałabym pochodzić w rozpuszczonych włosach i odpocząć od związanych ^^

7 komentarzy:

  1. nałóż trochę żelu/ maski na włosy :)
    a co do fiszek to nie raz już próbowałam w to "grać" i zawsze się kończyło na chęciach..

    OdpowiedzUsuń
  2. super ;d , moja nauczycielka w gimnazjum miala cos w tym stylu ! jezu, myslalam, ze dzisiaj zwariuje, wlosy elektryzowaly mi sie caly dzien -;- !

    OdpowiedzUsuń
  3. też lubię angielski, jak dla mnie to świetny język ^^.

    OdpowiedzUsuń
  4. ` nje wiem może jakaś odzywka ? :D :* te fraszki to fajna sprawa !

    OdpowiedzUsuń
  5. Trochę drogie takie fiszki ;d
    Używaj po prostu jakichś odżywek wygładzających

    OdpowiedzUsuń
  6. super jest too.
    ja niestety nie wiem, ale wpisz na google 'co zrobic zeby włosy sie nie elektryzowały'i powinno cos byc

    OdpowiedzUsuń