czwartek, 26 stycznia 2012

Primark & pimkie .

Przepraszam ze wczoraj nie napisałam notki , ale byłam chora - tak przez 1 dzień . Dopadła mnie grypa żołądkowa , ale dziś jest już ok , nie mogę uwierzyć  że wczoraj przez cały dzień nie jadłam i nie czułam głodu .  Podpisali acta , masakra , ale chociaż w Niemczech -ok . Co na dzisiaj planuje ? No nic , chciałam jechać do Szczecina do kina , ale siostra tam zostaje na weekend więc ja nie pojadę bo sama nie będę mogła wrócić ...

Primark jest świetny ! Jest tanio i są super rzeczy , tylko było dużo ludzi i to mnie denerwowało , ja lubię szybko chodzić a nie było jak ... Nawet nie wiedziałam ze jest w Niemczech. Drugi sklep to pimkie , były przeceny więc weszłam z mamą , za 10 euro kupiłam te 2 bluzki , są bardzo fajne . Ta druga jest duża a to dlatego ze chciałam żeby na mnie "wisiała" (Madzia  , na darie jest ta bluzka dobra ;d) Rzeczy z primaku wydają sie, na zdjęciach duże ale wcale takie nie są , chociaż były duże rozmiary , bo mamie ciężko coś znaleźć było ^^
primark : 



 okulary kosztowały 1.50 euro ;) A c o tam ;)








 ciężko mi było zrobić zdjęcie tej sukience ...
Kupiłąm jeszcze jeden mały drobiazg ale go nie pokażę ,  bo to na Madzi urodziny ^^
A no i jeszcze sweterek , ale pokazę go w zestawie ok ? ;)
pimkie :
w tych bluzkach podobają mi siem kolory ;) Mam mało takich bluzek ...
 koronka z tyłu <3


20 komentarzy:

  1. świetne zakupy ;o właśnie ja żałuję, że nie ma primarka w polsce...

    OdpowiedzUsuń
  2. no, no, no.. świetne rzeczy! zazdroszczę ! :D
    i szkoda, że nie ma primarka w Polsce..

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny sweterek ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. nie wiedziałam, że w Niemczech jest Primark. byłam w Londyńskim na Oxford st i można znaleźć całkiem niezłe ciuszki w przystępnych cenach :) fajna jest ta koszula w groszki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne! chciała bym odwiedzić kiedyś te sklepy. :>

    OdpowiedzUsuń
  6. Koronkowa bluzeczka śliczna : )
    Pozdrawiam : )

    OdpowiedzUsuń
  7. Mmm.. chciałabym kiedyś odwiedzić Primark :) Ale słyszałam, że marna jakość tych ubrań..
    Pozdrawiam ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niektore ciuchy kosztuja grosze, wiec jesli nawet nie sa super jakosci, pochodzisz sezon i zanim Ci sie cos popruje, znudza sie :) warto!

      Usuń
  8. nie ma to jak primark! uratowal wiele razy^^
    http://justkat-kat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie, gdy nakładam jakikolwiek olejek, to na suche włosy, spinam klamrą i idę spać. Czepek nakładasz przy maskach, żeby była wyższa temperatura.

    OdpowiedzUsuń
  10. Może w sobotę lub w niedziele sesja .?;*

    A .<3

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam wyprzedaże :))
    Zapraszam do mnie w wolnym czasie <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Za duże frugo dałam około 5 zł.

    OdpowiedzUsuń
  13. Primark dla mnie = się Anglia = się Londyn <3 = mega mega wielkie zakupy <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne rzeczy :D

    OdpowiedzUsuń