środa, 8 lutego 2012

Nowy obiektyw !

Tak , tak - już go mam <3 Jest to  Tamron AF 70-300 mm f/4-5.6 Di LD Macro ! 
Wróciłam ze szkoły , od razu rozglądam się po kuchni , a mama pokazuje mi że 
jest w pokoju , ja już piszczę i idę . Patrzę a tu brat już wszystko zrobił i wgl , no
 i tak się ucieszyłam ! Na początku byłam zdziwiona że jak stoję z bliska to ostrość 
nie chce sie ustawić ale to po prostu trzeba stać dalej. Wiem że będę musiała się 
pouczyć trochę i ogólnie , ale strasznie się cieszę .Przy makro trzeba mieć statyw , 
więc zaraz biorę się za szukanie jakiegoś na allegro , mam statyw ale niski , 
potrzebuję wysokiego . A więc teraz bedę nosić 2 obiektywy na sesje itp.

Więc na początku próbowałam w domu , a potem poszłam na dwór , w sobotę idziemy z M. na wyprawę więc poćwiczę sobie !
Pierwsze zdjęcie przedstawia oko mojego brata ( na jednym zdj jest ostrość na oku a na drugim na brwi ) . Na czwartym jest moja mama - gdyby się dowiedziała że wstawiam jej zdjęcie bez makijażu to by mnie zaabiła. Jak tata przyjedzie to jemu tez zdjęcie zrobię ^^




A tak ogólnie to dziś na biologi (pisaliśmy spr) spytałam się pani(grr) czy są skrócone lekcje a ona : nie Ilonko , dzisiaj nie są . No myślałam że nie wytrzymam ze śmiechu ale wytrzymałam. boże jak ja uwielbiam jak ona jest dla mnie raz chamska raz miła . W dodatku usłyszała że się cieszę że bede miała grupę A , więc mnie przesadziła no i nici ze ściągania bo miałam tylko odp do grupy a ... 

8 komentarzy:

  1. ale jestes podobna do mamy :) obie jestescie ladne

    OdpowiedzUsuń
  2. nienawidzę gdy mam odpowiedzi do jednej grupy,a dadzą mi drugą !:P

    OdpowiedzUsuń
  3. O! świetnie, twoje zdjęcia będą jeszcze lepsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne zdjęcia;) możesz zagadać z dyrektorem, może akurat przemyśli sobie sprawę z projektem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne ;)
    A jakim aparatem focisz? ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. łoooo ale Ci zazdroszczę ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  7. ale Twój brat ma ładne oczko. :*

    OdpowiedzUsuń