sobota, 11 lutego 2012

Wschód Słońca .

Cześć ! Dziś spała u mnie Madzia , wczoraj było super ! Ściągnęłam sobie aplikacje
 twoja stara ( tak sobie ) , tak jest taka aplikacja i są tam śmieszne tekstym . Ja , Madzia i 
siostra Daria tak wczoraj się śmiałyśmy z tych tekstów że nie mogę , i w 
dodatku same wymyślałyśmy .. twoja stara goli sobie nogi maszynka do mięsa ,
 twoja stara podłącza się do telewizora by siebie oglądać , twoja stara pisała
 maturę korektorem ,  twoja stara pierze ciuchy w oleju ! A tak krzyczałam aż mnie
 gardło bolało i miałam chrypę . Ja tak ogólnie to nie używam tych tekstów(;D) 
tylko po prostu wczoraj tak się z tego śmiałyśmy że no nie mogę jak sobie przypominam ! 
Czego ludzie nie wymyślą ... haha . 

No a dziś była kolejna wyprawa ! Długo nie wytrwałyśmy , i nie poćwiczyłam zdjęć makro (ale dziś porobie jeszcze zdj) , ale i tak coś poćwiczyłam ^^ Fajnie było , już nie mogę się doczekać wiosny , będzie lepiej bo będzie ciepło ! :) Na razie wstawię wschód słońca , robiłam zdjęcia w fajnym miejscu . Fajnie wygląda ten wschód z krzyżem !






 Jak na pustyni ! :O

Rano oczywiście nie obyło sie bez nerwów , i rozwalenia fotela - muszę iść go naprawić zanim brat się obudzi . 

8 komentarzy:

  1. słońce wydaje się bardzo duże na tych zdjęciach! podobają mi się ostatnie 2. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia są śliczne. ^^

    dzieciekwiatu.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Wschód z krzyżem wygląda nieziemsko ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. rewelacyjne zdj. :* haha . spoko aplikacja . :D

    OdpowiedzUsuń