czwartek, 2 lutego 2012

Wygodnie .

Siemka .
Dziś jest chyba mój szczęśliwy dzień :D Miałam dostać jedynkę z : informatyki , matematyki , niemieckiego . I co ? Pani od niemieckiego nie chciało się nas pytać , pan od informatyki i pani od matematyki zapomnieli co mieli sprawdzić ^^ Wczoraj byłam na mieście , kupiłam sobie coś - pokażę wam wkrótce . Wieczór jak zwykle spędziłam z M. , oglądałyśmy film : keith - już czwarty raz go oglądałyśmy !

Pokażę wam strój ... zdjęcia robione w Niemczech , pamiętam jak sie przebierałyśmy z M. i co chwile chodziłyśmy na górę i na dół ;p Strój wygodny , tego białego sweterka już nie mam :( Zamieniłam się z siostrą , ona mi dała nową bluzkę ( kupiła i okazała się za mała ) a ja jej dałam ten sweter , a co tam ! Sweter i tak już mi sie tak strasznie nie podoba , a nowa bluzka się przyda :)
sweterek zapinany - h&m
spodnie, legginsy - allegro
sweter - h&m
buty-przypadkowy sklep

zauważyłam ze jak mam rozpuszczone włosy i są one puszyste ( nie zawsze tak mam , czasami mam proste ) to mi pogrubiają te włosy twarz .haha.

;) Pozdrawiam was ~! :*
ja właśnie słucham piosenki rihana-you da one ! uwielbiam ją .

11 komentarzy:

  1. wcale nie pogrubiają Ci twarzy! masz piękne te włosy! i kolor spodni jest świetny:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale farciara! Czyli upiekło ci sie właściwie ze wszystkiego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny outfit ;)
    pozdrawiam i zapraszam! ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. sliczny sweterek ;d hah to sie upieklo z niemca ;d

    OdpowiedzUsuń
  5. to jednym słowem Ci sie upiekło. :D podoba mi się outfit. :* o czym jest ten film. ?

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawie dobrane kolorki :)
    U mnie konkurs :) Do wygrania oryginalne rajstopy w PANTERKĘ prosto z Angielskiego PRIMARK'A :) zapraszam

    OdpowiedzUsuń