poniedziałek, 6 lutego 2012

Zamknięta szkoła...

Uwielbiam  zimę ! Autobusy zamarzły / nie mogły odpalić i nie poszliśmy do szkoły ! Żeby jutro też nie mogły odpalić ^^ Madzia przyszła do mnie mi to powiedzieć , no to co wolne to posiedziała sobie u mnie , zaprosiłam ją na herbatkę :) I potem do sklepu poszłyśmy (właśnie wróciłam) byłyśmy w nim długo ... każdemu się śpieszyło . Teraz siedzę sobie i jem jabłko !

Wcześniej zawinęłam sobie włosy z przodu do tyłu bo włosy mi się elektryzują ;/ W domu miałam z kokiem a jak szłam na dwór to rozpuszczone włosy by było mi cieplej ,haha.

a w ogóle tutaj na pierwszym zdj mam zamrożone włosy :D Przez ten mróz -,-








ASK.FM/ILONKAW
Aaa ... bułeczki wyszły mi całkiem inne ale z tydzień lub kiedyś znowu zrobię i mam nadzieje że wyjdą takie jakie mają wyjść - wtedy podam przepis ;p Ale i tak dobre mi wyszły..

15 komentarzy:

  1. tak przy okazji.. masz bardzo dobry aparat :) idealna jakość. i cudny kolor włosów!

    OdpowiedzUsuń
  2. czekam na przepis :D
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. u nas rowniez maja zamknac szkole :d ale dzis mielismy isc... a ja jako leniuszek ciepluszek wolałam zostać w łóżku :D hehe
    fryzra swietna, bardzo podoba mi sie kolor twoich wlosow + jestem oczarowana twoimi oczami <333
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. hahah , to super, ze nie dotarlyscie do szkoly ;d! ja mam jeszcze tydzien feii. ladne zdjecie :>

    OdpowiedzUsuń
  5. masz świetny kolor włosów! ^-^

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny taki niespodziewany dzień wolny;)
    kolor włosów masz mega;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawe czy jak mi się skończą ferie to tez będą takie akcje :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawie tu ! ;)) Świetny wygląd bloga.

    http://everyday-human.blogspot.com/ Zapraszam ! ^_^

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny kolor włosów,a ostatnie zdjęcie wyszło cudownie:)
    Pozdrawiam i obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uuuu ale fajnie ^^ A ja mam ferie i za tydzień mi się kończą ;P

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolor twoich włosów świetnie komponuje się z kolorem swetra <3
    Pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie jest urozmaicać fryzury ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. zjadłabym takie bułeczki. :D :* fajne zdj. jeej, fajnie że wam zamknęli szkołe. :D

    OdpowiedzUsuń