czwartek, 22 marca 2012

Na wagarach .

Wczoraj było super ! :) Ciocia zawiozła nas na stację , w pociągu było fajnie , porobiłyśmy sobie z Madzią (kuzynką) zdjęcia . Później poszłyśmy do Mirelli(kuzynki,siostra madzi)do domu , ma świetny pokój ! Jeju , taki przytulny . Siedziałyśmy sobie pijąc cole , oglądając pamiętniki z wakacji , rozmawiając i miło spędzając czas do 10 . 

Pojechałyśmy z M. na jej uczelnię , my z Madzią chodziłyśmy z 2 godz . po przeróżnych ulicach , nudnych ulicach . A o 12 poszłyśmy na ... Wykład o historii , sztuki architektury ! Poszłyśmy z Mirellą :) Na początku przyszły dziewczyny i rozdawały red bulla i breloczki , potem zaczął się wykład który mnie zainteresował ! 

Następnie pojechałyśmy do galerii Galaxy , zjadłyśmy coś i zaczęłyśmy chodzić po sklepach :) Chodziłam z torbami z zakupami, z aparatem i dwoma obiektywami . Byłam strasznie zmęczona . Jak przyszłyśmy do Mirelli do wypiłyśmy wiśniową herbatkę , posiedziałyśmy i poszłyśmy na pociąg . 


















11 komentarzy:

  1. widać, że było fajnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie wyglądacie:D

    OdpowiedzUsuń
  3. hyhyhy widać że fajnie było ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. widzę, że dzień udany ;)
    zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  5. jak ja dawno nie jechałam pociągiem.. ach! fajny wypad! ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak, tak cola.;) Hihi. Aj co to za ciocia, która pomaga chodzić tak młodym ludziom na wagary.

    OdpowiedzUsuń
  7. ja też więc zawsze zaczynam od przedstawienia swojej osoby i mojego życia, a potem już się dalej coś rozwija;)

    OdpowiedzUsuń