czwartek, 1 marca 2012

Przed szkołą .

Dzień dobry :)
Zjadłam sobie tosty i piję herbatkę , oczywiście musiałam rozsypać cukier . O 7 zacznę się szykować do szkoły . Dzisiaj kończę o 12 bo nie mamy 2 lekcji ! ;) Super . Tylko że mam sprawdzian z chemii ... Mam nadzieje że będzie dziś ciepło , bo mam jechać na miasto ale nie lubię chodzić gdy pada deszcz ,  i jeszcze w dodatku jest pochmurno .




 podkładka z babeczek ;)


No i kończę herbatkę i sprzątam cukier , hihi . To przez moje trzęsące się ręce !

7 komentarzy:

  1. uwielbiam takie śniadania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mniamniuuuuuuuuuuuuuuśkie!;D a ja nie idę do szkoły ;p<#

    OdpowiedzUsuń
  3. nie cierpię masła pod dżemem, kremem czekoladowym, masłem orzechowym i każdym innym smarowidłem. fuj :D

    OdpowiedzUsuń
  4. udanego ci dnia życzę! :)
    śliczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Az się głodna zrobiłam;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też rozsypuje ciągle cukier ^^

    OdpowiedzUsuń