poniedziałek, 7 maja 2012

The Beaver .

Czuję jak grzeje mnie laptop , ostatnio tak się przegrzewa ;/ Więc za chwilę  ,biorę się za zamawianie podstawki pod laptopa .

Ojj dawno oglądałam ten film z bratem ;) Oczywiście mi się podobał , chociaż nie był jakiś genialny ale ok .Krótki opis :
Film przedstawia historię Waltera Blacka (Mel Gibson), który jest właścicielem fabryki zabawek. Mężczyzna przechodzi ciężkie załamanie nerwowe, a jedynym sposobem na ukojenie jego cierpienia okazują się rozmowy z pacynką bobra, którą zaczyna nosić na ręce. To przez nią się komunikuje. Maskotkę traktuje także jako najlepszego przyjaciela.


Na początku jak brat mi opowiadał ze on będzie chodził z tym bobrem to myślałam ze ten film to komedia , ale to jest dramat ;) Chociaż czasem były śmieszne momenty , pamiętam jak chłopak od uderzania głową w ścianę zrobił w końcu w niej dziurę :D

Polecam film.

4 komentarze:

  1. podstawkę polecam, bo mój stary laptop tak się przegrzal się aż poszedł z dymem ;p teraz mam jednak tą podstawkę i mimo że ząbki się tam łamią to działa działa ;d Pozdrawiam, www.monika-paula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń