wtorek, 15 maja 2012

Kolorowy zegarek

Ciepły dzień  który szybko mi tak jakby minął .Przed chwilą skończyłam oglądać camp rock na disney chanel , haha . Kilka lat temu to oglądałam ^^  Czekam aż mama będzie miała czas i pofarbuje mi włosy , bo mam straszne odrosty po miesiącu ! Tabletki działają :)

Mażę o takim zegarku ! W sumie to mogę taki zrobić , mam pełno zepsutych zegarków - więc wystarczy tylko wyszyć na okrągłym materialne liczby :) ! Tylko trzeba chcieć i nie być takim leniem jak ja .. :D

13 komentarzy:

  1. Lubiłam "Camp Rock" :D
    Zegarek jest świetny, też mogłabym spróbować taki zrobić, ale znając mnie to mi nie wyjdzie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawie wygląda ten zegarek.. wyjątkowy dodatek^^
    jednak ja też jestem zbyt leniwa żeby samej taki stworzyć:)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny jest :) takiego to ja jeszcze nie widziałam ;D Pozdrawiam, www.monika-paula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. fajniutki ^^ haha tez by mi sie nie chcialo ;p
    ale trzymam kciuki ze jednak ci sie uda ;P
    pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja jestem szczesliwa ciocia i tez ogladam disney chanel, a nawet mini mini :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejciu jaki piękny, chyba pokombinują taki zrobić:-) Hłe hłe, ja nie jestem leniem... no dobra, może troszkę ;-) Pozdrawiam ! :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też oglądałam Camp rock :)

    Fajny ten zegarek, może Ci się kiedyś uda go zrobić, zawsze możesz poprosić mamę xD

    OdpowiedzUsuń