czwartek, 17 maja 2012

Munchstache ?

I znowu te nerwy , ja w ogóle nie pasuję do mojej rodziny . By być docenianym trzeba się tylko dobrze uczyć , no tak - nie liczy się to że mam zainteresowanie i nie siedzę tylko na faceeboku , besty  ... Zaraz wybuchnę ze złości . Idę do Madzi . 
Zjadłabym sobie ciastko . W ogóle to dziś muszę poszukać przeróżnych przepisów ( najmniej o słodkościach ), i uczyć się gotować ,piec i wolny czas spędzać w kuchni . Naprawdę to lubię , to będzie moje nowe zainteresowanie.

Znalazłam przezabawne foremki wąsy !^^ Super by było zrobić takie ciasteczka , było by przezabawni je jeść :D

9 komentarzy:

  1. Też muszę zacząć spędzać trochę więcej czasu w kuchni. Te foremki są bardzo zabawne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. też lubię spędzać czas w kuchni:)

    OdpowiedzUsuń
  3. gdzie je znalazłaś?
    w wolnej chwili zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  4. Moe Ty mi w końcu wytłumaczysz co fajnego jest w wąsach? :| Kompletnie tego nie rozumiem. Wąsy kojarzą mi się tylko i wyłącznie z zapuszczonymi pijakami spod Biedronki lub chłopami z XV wieku.

    OdpowiedzUsuń