niedziela, 17 czerwca 2012

Warzywna bomba !

Cześć , przepraszam że się nie odzywałam ale cały czas jestem zajęta ! :) Wczoraj były dni mojej wioski , pochodziłam sobie z Madzią i jej koleżankami - było świetnie , będzie co wspominać ^^ W czwartek jadę do Szczecina , chyba aż do niedzieli . Wakacje się zaczynają ... tylko szkoda ze nie jest gorąco .

Wczoraj na śniadanie zrobiłam sobie kanapkę z warzywami , sałatkę warzywną z ogórka i rzodkiewki , na kawałki papryki żółtej położyłam kawałki sałaty i pomidora - a na osłodę : arbuz ! :) Pycha , muszę częściej takie śniadania przygotowywać.



10 komentarzy:

  1. MmmmmmmmMmmm apetitoooooo :-))))!

    OdpowiedzUsuń
  2. Matko, ale pyszne! Uwielbiam takie zdrowe posiłki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. faktycznie warzywna bomba! mniam:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie śniadanie to ja bym mogła jeść codziennie;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Mmmm, ale mi smaka narobiłaś :D
    Nie jest gorąco? Faktycznie, może wczoraj nie, ale sobota i dziś - Egipt :DD

    OdpowiedzUsuń
  6. mmm.. ty też tutaj masz pyszności:)

    OdpowiedzUsuń
  7. kolorowe, zdrowe i smaczne! oczywiście że im częściej tym lepiej!
    Pozdrawiam
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  8. wygląda pysznie, musi tez tak smakować.. :)

    OdpowiedzUsuń