niedziela, 22 lipca 2012

Dramatycznie

Wczoraj był taki fajny dzień , z resztą jak każdy ;) Siedziałam z ciocią , babcią i M. na ganku - duużo śmiechów ! Jest ładna pogoda , więc niedługo pójdę na dwór z książką - może mnie coś natchnie na napisanie kolejnego poradnika o fotografii ?

Ostatnio cały czas oglądałam dramaty (z kuzynkami , codziennie w nocy ) . Jak Mirella znajdzie jakiś film to jest świetny .

1 . One day .
Film opowiada o przyjaźni trwającej 20  lat . Przyjaciele spotykają się w jeden dzień co roku , 15 lipca (o ile dobrze pamiętam) Opowiadają sobie wtedy o miłościach , rozterkach , złamanych sercach , zniszczonych nadziejach i niespełnionych marzeniach .....
Moja opinia : Film cudowny , bardzo wzruszający . Miłość ukryta przez tyle czasu ...Bardzo polecam , przepiękny .

2.Szczęściarz
Żołnierz wraca z trzeciej wyprawy do Iraku , wierzy że przez znalezione zdjęcie kobiety na pierwszej wyprawie sprawiło że przeżył . Jego celem jest znalezienie kobiety z fotografii .Gdy ją znalazł , podjął pracę w jej rodzinnym schronisku, nawiązał się między nimi romans .
Moja opinia : Fajny film , jednak nie świetny . Polecam na nudne wieczory ^^

3.Potem
Prawnik odnosi wielkie sukcesy ,odkąd rozwiódł się z żoną przeżywa kryzys . Wszystko się zmienia gdy  Del poznaje lekarza który przedstawia się mu jako " przesłaniec " ,i mówi że potrafi przewidzieć śmierć .





4 komentarze:

  1. No to zabieram się za oglądanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ogladałam "potem" i mogę polecić ! ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Sparksa polecam ! jednak w postaci książki :) Pozdrawiam, www.monika-paula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. filmy wydają się być bardzo ciekawe !:)
    musze oglądnąć ;)

    OdpowiedzUsuń