piątek, 26 października 2012

Dawne z primaka ,

W szkole tak się męczyłam .. nic nie jadłam od  rana , tragicznie się czułam . Postanowiliśmy z klasą że w Poniedziałek wszyscy (część ) zakładamy kapcie do szkoły , haha , będzie mega ubaw - nie mogę się doczekać .

 W końcu oczekiwany prze ze mnie weekend , jak i pewnie przez was ^^ Ale jutro rano wstaję i zaczynam wypełniać swoje obowiązki na które w tygodniu nie miałam czasu , na te przyjemnie i nie przyjemne .

W primaku , pod koniec wakacji kupiłam sobie buty emu w panterkę (:*) , cieplutki komin i ... Genialny plecaczek który najczęściej służy mi jako pokrowiec do aparatu ! Jest malutki , a  zmieści się w nim aparat i obiektywy :)






10 komentarzy:

  1. uwielbiam Primarka *.*
    szkoda, że nie ma go nigdzie u nas;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej podoba mi się ten plecaczek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Buty czadowe :) najwygodniejsze na świecie !

    OdpowiedzUsuń
  4. aleeeee Ci zazdroszcze tego plecaczka *_*

    OdpowiedzUsuń
  5. Hahaha, fajny pomysł z tymi kapciami w szkole :D
    Plecaczek jest piękny *.*

    OdpowiedzUsuń
  6. Kapcie w szkole :D może być ciekawie, będziecie mieli niezły ubaw :D śmiesznie by było jakby mój rok przyszedł na wykłady w kapciuszkach:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow ! świetne rzeczy ! :)
    + dodajemy do obserwowanych ? :) dopiero zaczynam i liczę na pomoc.. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też chce emu,ale nie koniecznie w panterkę,fajny komin ;] plecaczek mialam kiedys podobny ale zgubilam :/ zapraszam do obs
    www.yesnoana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń