środa, 10 października 2012

Zawirowanie

Tak to jest jak się przebywa z dziewczynami , brak czasu . W poniedziałek wieczorem pojechałyśmy do miasta , odwiedzić babcię w szpitalu . Wczoraj wróciła więc posiedzieliśmy wszyscy wspólnie razem przy kolacji , z kotkami :)

Dziś kolejna noc z dziewczynami , korzystamy puki możemy z Madzią bo ... Mirell niedługo wyjeżdża do swojej " warszawki " :( Dziś maska antycellulitowa , jutro dodam notkę na ten temat :) Dziś mega zakupy !
Chcecie zobaczyć mój pokój? Czy chcecie czy nie już zrobiłam zdjęcia^^Tylko kiedy je opublikować ?

5 komentarzy:

  1. wiem wiem..ale wiesz?ja takie lubię czasem..bo zawsze jak są poruszone to znaczy,że się wtedy śmiałam:)To przynajmniej mam dobre skojarzenia.I zawsze jak są poruszone to zdjęcia sa jakieś takie najlepsze..no nie wiem.Ale spokojnie.Niedługo dojdę do takiej perfekcji,że nawet jak się będę śmiała-to nie będą poruszone.
    buziaki;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaa chce pokój zobaczyć! :3
    Sin.
    (www.Sinka-Nah.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja tam z chęcią zobaczę twój pokój, bo na zdjęciach, które dodawałaś już wcześniej widać, że musi być świetny^^

    OdpowiedzUsuń