poniedziałek, 26 listopada 2012

Again : Mini shopping !

Już niedługo święta ... czuję że będą świetne . W następnym tygodniu wybiorę się chyba na ostatnie zakupy świąteczne . Dziś zamówię resztę prezentów i wszystko gotowe - tylko czekać . Ostatnio zmieniłam położenie moich mebli w pokoju , postaram wam się jak najszybciej pokazać .

~Takie tam mini że dwie rzeczy ;)

Przepiękny , delikatny wazonik <3 Kojarzy mi się z Japonią , to pewnie przez te drzewko.
Dzbanuszek z filiżanką, od dawna chciałam go kupić ! Widziałam taki w home&you , ale ten z bricomarche bardziej pasuje do mojego pokoju , brąz :)



4 komentarze:

  1. prześliczny ten dzbanuszek ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne te rzeczy :3
    http://mybeautifuleveryday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny ten dzbanuszek! szkoda, że jestem spłukana...i ja muszę zacząć odkładać na prezenty... tylko szkoda, że teraz znowu mam swój zakupoholizm:(

    OdpowiedzUsuń