wtorek, 20 listopada 2012

Przygotowania .... oczekiwanie ...

Siedzę u babci i czekam aż Mirella się wyszykuje ;)  I zaczniemy pstrykać ... jutro mam na 7 do szkoły , mam nadzieję że wstanę ^^

Co do szkoły to ostatnio mam już dość tych wszystkich ludzi , tak źle się czasem czuję ... Najbardziej denerwuje mnie niedojrzałość większości ludzi w tej szkole . Ale to nic , dobrze że się nie przejmuję takimi głupotami . Dziś zastanawiałam się nad dorosłością , nie chciałabym teraz być już dorosła, chociaż chciałabym ale tylko ze względu na to że sama mogłabym podejmować decyzje .

<33 Już kończy włoski robić , i zaczynamy !

6 komentarzy:

  1. powiem Ci że ta 'dorosłość' nic nie zmienia, jestem pełnoletnia i jedyne co się zmieniło to to, że moge w domu pić alkohol bo wcześniej mi nie pozwalali :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie moge się doczekać efektów końcowych ! :3
    http://mybeautifuleveryday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ja niby jestem dorosla, ale nie ciesze sie z tgo :>

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie masz śliczne szorty na tym zdjęciu ^^

    OdpowiedzUsuń