niedziela, 9 grudnia 2012

sobota z Jowitką i Madzią ...

Week udany w 100% !! Wczoraj z M . pojechałąm na miasto , pokręciłyśmy się trochę , porobiłyśmy sobie zdj i umówiłyśmy się na noc z J. Wczorajszego wieczoru tyle rzeczy się wydarzyło ... policjanci nas spisali , zatruli nas hot-dogami , pisaliśmy prze różne rzeczy , dziewczyny założyły mi "fejsa" , ktoś nas śledził  ..... <3

A teraz czas na WOS i angielski ... i pokażę wam mój wczorajszy strój , a wieczorkiem moje zdj . :)


buty- japan style
plecaczek- primark
spodnie- edc
sukienka pod spodem-bazar
sweter i kurtka -sh

9 komentarzy:

  1. kurtka genialna no i sh !! *_*

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie wyglądasz ^^ Szkoda, że kurtka z sh bo bym sobei taką kupiła, a wiadomo jak coś z sh to jest jedno na milion :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Super strój :3
    Policja Was spisała ? O_O wow !
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. kurtka jest genialna! marzy mi sie taki woreeek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny outfit, fajna kurtka ;) Pozdrawiam i zapraszam do mnie : http://anettaa94.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń