czwartek, 17 stycznia 2013

Jowiti , sobotnie plany ...

Żyję sobotą , już od dawna czekałam na nasze kolejne spotkanie . Wspaniała osoba , która jeszcze mnie niczym nie zawiodła , całkowicie w porządku osoba , zaraziła mnie polskim rapem(hihi) , ładniutka , uczciwa , odważna , genialna ... uwielbiam spędzam z tobą czas !

W sobotę jadę do niej , jak na razie w planach mamy zrobić omlety ! W końcu wyzdrowiała.To z nią w poniedziałki uczęszczam na zajęcia dodatkowe z angielskiego - więc do pon !

Jutro nie idę do szkoły , posprzątam , pouczę się i porobię coś pożytecznego :) Także jutro po komentuję wszystkich blogi :*

12 komentarzy:

  1. o zazdroszczę,że nie musisz iść :P

    OdpowiedzUsuń
  2. mój czuuuuubuś! ;* w sobotę wreszcie razem. stęskniłam się cholernie! "zaraziła mnie polskim rapem(hihi)" grubo! tak, tak. angielski dodatkowy o 7 rano- bosko <3
    love love love . <3333333333
    Jowitaa . ;**********

    OdpowiedzUsuń
  3. ja jutro moze tez nie pójdę, ale jeszcze nie wiem :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się, że jest coraz więcej fanów polskiego rapu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja jutro idę do szkoły, ale skrócę sobie chyba lekcje ;P

    OdpowiedzUsuń
  6. Mmm jaka pychotka ;) Aż mi się zachciało poprosić mamę ,aby zrobiła jutro pancakes ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Powstała nowa ocenialnia blogów, która zaczęła swoją działalność! Już teraz możecie zgłaszać swoje blogi do oceny! Poszukuję również nowych oceniających, którzy chcieliby nieść pomoc innym blogerom; Więcej na ten temat w zakładce "Rekrutacja Otwarta" Zapraszam już teraz: odrobinakrytyki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ej, tak smakowicie wyglądają te naleśniki, że chyba zaraz sobie takie zrobię...

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale pyszności ja tu widzę;*

    OdpowiedzUsuń
  10. O jeju , i teraz sie zrobiłam głoda @.@
    jakiego używasz aparatu ?
    bardzo ładnej jakości zdjęcia ; )

    OdpowiedzUsuń