wtorek, 31 maja 2011

Sylwia Grzeszczak - małe rzeczy .

:* Hej , dziś nie poszłam do szkoły - jutro ( chyba   ) jadę na zakupy . Idealnie bo nie pójdę do szkoły i pojadę z moją Madzią , ona zawsze pomoże mi wybrać  co kupić  itp ;) Wczoraj wieczorem się wyszalałam ,  totalnie mi odbiło - to co robiłam to było śmieszne , chcę sie zmienić chcę być bardziej śmiała , chcę być odważna , chcę być wariatka , chcę być wesoła . Nie wiem jeszcze jak to zrobię , czy uda mi się siebie zmienić na lepszą osobę a najbardziej chodzi mi oto bym była odważna , bo jestem strasznie nieśmiała .  No cóż . Poprosiłam mamę by zrobiła mi brwi .. no zaczeła ale później skończy :p Chodzi mi oto ze mam strasznie grube brwi i chę mieć ładny kształt i w ogóle  - myślę że jak będę miała ładniejsze brwi to też ładną buzie :) No okey , ja zaraz spadam się opalać - nie mam planów na dziś kolejny dzień odpoczynku . Ja to kocham . 


Co notkę lub co tydzień będę dodawać upięcia włosów , ja sie uczesać takie proste poradniki ;) 


Jak zrobić luźną koronę z włosów ? 



krok1
korona z warkocza - krok 1korona z warkocza - krok 1
Podziel włosy na dwie połowy robiąc przedziałek przez środek głowy, jak widać na zdjęciu.
krok2
korona z warkocza - krok 2korona z warkocza - krok 2
Zrób luźnego warkocza i zabezpiecz go cienką gumką w kolorze włosów. Warkocza zrób również z drugiej strony.
krok3
korona z warkocza - krok 3korona z warkocza - krok 3
Weź jednego warkocza i zawiń go na czoło.
krok4
korona z warkocza - krok 4korona z warkocza - krok 4
Ułóż go ładnie na głowie i przypnij go wsuwkami do włosów.
krok5
korona z warkocza - krok 5korona z warkocza - krok 5
Drugi warkocz załóż na tył głowy.
krok6
korona z warkocza - krok 6korona z warkocza - krok 6
Przymocuj go wsuwkami do włosów przy głowie. Końcówkę załóż za ucho i schowaj pod drugi warkocz.
krok7
korona z warkocza - krok 7korona z warkocza - krok 7
Oto gotowa korona. Zabezpiecz ją dokładnie wsuwkami i lakierem do włosów









Fajny poradnik ? ;)
                                                         Piosenka na dziś : 
                                    " Sak noel - what the fuck "

ta piosenka chodzi mi po głowie :D

7 komentarzy:

  1. mi bardzo często odbija ;p
    musze wypróbować fryzurkę na mojej przyjaciółce ;)
    masz super bloga ! :)
    obserwujemy ?;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ekstra blog.:) Fajny pomysł z tym dodawaniem fryzur.^^ Obserwujemy się?:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna fryzurka. Ja uwielbiam się opalać ;) Ja uważam,ze geste brwi są ładne,rzecz jasna nie jakieś krzaczaste ;)Też jutro jadę na zakupy! Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Aaale bym się poopalała =)) uhh niestety obecnie nie mam czasu ;(( (zzazdrość ;p)

    zapraszam na em-ol.blogspot.com komentarze mile widziane :)!!!!

    eda.

    OdpowiedzUsuń
  5. przepieknie to wyglada! sliczne wloski

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny i wygląda ładnie, tylko jednak wydaje mi się, że sama nie byłabym wstanie tego zrobić:-). Ale spróbuję, bo mam długie włosy i czasem można poszaleć:D

    OdpowiedzUsuń