środa, 1 czerwca 2011

Uojej , już dzisiaj ,

Cześć ;D Wczorajszy wieczór i noc była super !! ;) Okey zacznę już od tego jak zaczęliśmy robić zdjęcia :
no więc robiliśmy sobie zdjęcia , potem poszliśmy do mnie do domu by zrobić herbatę w termos i kanapki ( wtedy zaczęła się straszna wichura  i czasem sie błyskało ale nie było burzy ) - gdy już zrobiłyśmy poszłyśmy po pościel  i do domku .
Domek : 





W domku zaczęłyśmy już jeść kanapki i pić herbatę , za chwilę zaczęłyśmy malować sobie paznokcie i rozmawialiśmy :)  Gdy już pomalowaliśmy sobie paznokcie zaczęłyśmy się malować ( twarz ) no i gdy skończyłyśmy znów zaczęłyśmy jeść kanapki i pić herbatę , rozmawialiśmy wygłuupialiśmy się :)


 Za chwilę słyszymy że ktoś puka do naszego okna i dżwi ...... my się nie boimy i znamy te numery - zawsze gdy śpimy w domku straszą nas ( siostra , brat , rodzicie , babcia ... ) więc była to siostra Daria -
pogadała z nami zjadła kanapkę i poszła .


Zaczęłyśmy robić sobie SŁIT FOCIE :d ( niestety ich tu nie wstawię bo nie chcę się ośmieszyć , te fotki są tylko dla nas :d ) .Tak to podstawa ,  zawsze takie robimy by było co wspominać jakie z nas "wariatki :p "
Okey , zmazaliśmy makijaże poszłyśmy się położyć zapaliłyśmy świeczkę i gadaliśmy tak " poważnie " , potem zaczęliśmy grać na telefonie i poszłyśmy  spać ;)
                                                 Madzi oczko : 


                                                            Ilonki oczko : 

Rano wstałyśmy i zaczęłyśmy robić sobie znów zdjęcia , potem jakoś ten czas zleciał i pojechałyśmy do takiego miasta - Nic sobie nie kupiłam ! :( Chodziło mi szczególnie o buty ( jestem straasznie wybredna  ciężko mi coś znaleźć ) no cóż zamówię sobie jakieś buty na allegro .

Oto zdjęcia z dzisiejszego rana i wczorajszego wieczora + outfit : 









 Pies o  stu imionach : Filip . ( na serio na początku każdy na niego mówił inaczej , naszczęście pies nie zgłupiał )
 Amor :

Lepiej mi w rozpuszczonych włosach czy może w związanych w koczka ? ;)

DZIŚ YOU CAN DANCE !! 
Głosuję na niego . A wy na kogo głosujecie , oglądacie to ? ;) 

A jak tam u was ? Coś ciekawego słychać ? Jakie plany na jutro ? :) 

Piosenka na dziś : 
 " Eminem - So bad "

12 komentarzy:

  1. swietne zdjecia!! bardzo misie podobaja szorty!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia, a domek przytulny. Dziś też będę oglądać YCD:D

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne zdjęcia :) mi się bardziej podobasz w koku :)
    super masz spodenki i lakier .

    OdpowiedzUsuń
  4. SZORTY SĄ SUPER<3

    http://arynsa-arynsa.blogspot.com/

    zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. po pierwsze cudowne zdjęcia, po drugie także jestem za Dominikiem, a po trzecie masz świetnego bloga :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale masz tam ślicznie ;). chciałabym posiadać taki domek. Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. genialne zdjecie szortow z paznokciami!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. wczoraj wygrał lepszy:-). Mam prośbę do Ciebie, szczegóły na moim blogu - zapraszam i z góry dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
  9. zdecydowanie lepiej w rozpuszczonych :D
    http://callhimnow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ekstra domek.:) Też chcę taki.^^

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny outfit i lakier na paznokietkach *-* jesteś śliczna, masz piękne włosy :) w rozpuszczonych wyglądasz super, ale w koczku też, z charakterem ;p
    co do moich butów - kupiłam je w ccc. I włosy musiałam obciąć, bo były już strasznie zniszczone ;p poza tym fryzjerka doradziła mi skrócenie, bo jak powiedziała 'wierzchnia warstwa żyje własnym życiem, trzeba je zdyscyplinować' ;)

    OdpowiedzUsuń