piątek, 5 sierpnia 2011

Włosy !!

Jestem teraz sama w domu nie chciało mi się jechać z babcią , dziadkiem i Alexem do miasta . I tak sobie pomyślałam ze podetnę sobie końcówki no i poszłam do łazienki wzięłam nożyczki i tak tnę , patrzę o po tej stronie włosy są dłuższe - ścięłam , o znowu po tej stronie sa dłuższe - ściełam ... i tak sobie pościnałam te włosy że teraz mam króciutkie a miałam już takie dłuugie ! Zapuszczam włosy , kuurde ;/ Więcej sobie sama nie obetnę włosów . Już się do tych krótkich włosów przyzwyczaiłam i tak sobie myślę że nawet dobrze że są takie krótkie... może te pocieniowane dorównają do tych dłuższych włosów ? Więc nie jest aż tak źle , ale co zrobić by włosy szybciej rosły ?



8 komentarzy:

  1. Jaki fryz ;D I te miny oj oj ;D . Ja nigdy nie podcinam sama końcówek ani nic nie niszczę sobie włosów . a także zapuszczam . MaM już doramion + .. ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. o ja pierdziele podziwiam za odage ja bym w zyciu nie zrobila sobie nic sama z wlosami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. hiihi, ale swietne masz te wloski ! :D a kolor m..

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bym sama nie obcinała, jeszcze bym sobie coś zrobiła :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna fryzurka ;) Ja nigdy nie biorę się za obcinanie włosów sama ;D Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. dobrze, że sobie podcięłaś :) zawsze będą dużo zdrowsze :)
    Masz śliczny kolor oczu!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja to bałabym się sama moje włosy ścinać..

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja mam dwie ciotki fryzjerki. ;d I one i tak mi tylko podcinają. ^^ A mam do pupy włosy. Yep. ;>

    Ale fajnie sobie obcięłaś. ;]

    Zapraszam: dzieciekwiatu.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń